❤️ 18 Oktober ❤️

18 oktober 2016 - Bangkok, Thailand

Vandaag even een andere blog als gewoonlijk. We zijn vandaag 3 jaar getrouwd! Ik ben heel dankbaar dat ik Sebas een aantal jaar geleden heb ontmoet en dat we nu al zo tijd bij elkaar zijn! Dat we nu op deze reis met elkaar kunnen genieten van al dat moois om ons heen. Maar ook vooral van het feit dat ik een klein wondertje draag. Die zich steeds meer laat zien. Want ik wordt langzamerhand echt wel dikker... Ik ben dankbaar dat we allebei gezond mogen zijn, want wat ik de laatste tijd heb geleerd is dat je leven zo ineens helemaal kan veranderen.. En je dan moet vechten om te blijven leven. Ik hoop dat we nog lang van elkaar mogen genieten en nog veel mooie dingen mogen mee maken. Maar 1 ding weet ik zeker. Er staat een boog in de wolken als teken van trouw. Hij staat boven ons leven en zegt: Ik ben bij jou! In tijden van vreugde maar ook van verdriet. Zijn wij bij U veilig, U die ons ziet.

1. Gerdien:
    18 oktober 2016
    Wat heb je dat prachtig gezegd! Van harte gefeliciteerd allebei.
    Ik wens jullie voor de nabije toekomst nog een prachtige reis en op de lange termijn alle geluk, met jullie wondertje!
    Blijf asjeblieft veel bloggen want zo reis ik een beetje mee!
  2. Hilly bouwhuis:
    Zo waar en mooi gezegd
  3. Alje:
    18 oktober 2016
    een mooi verhaal en duidelijk vertrouwen wat jullie samen belijden dat geeft moet voor de komende tijd blijf ook genieten van natuur